سایت بررسی اتفاقات گرافیکی ایران و جهان

در این بلاگ به بررسی آخرین اطلاعات منتشر شده در حوزه طراحی گرافیک و خلق هویت برند و برندسازی می پرددازیم

سایت بررسی اتفاقات گرافیکی ایران و جهان

در این بلاگ به بررسی آخرین اطلاعات منتشر شده در حوزه طراحی گرافیک و خلق هویت برند و برندسازی می پرددازیم

نرم افزارهای طراحی آرم و لوگو

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ | rozi mohammadpoor | ۰ نظر

در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.

1. نرم افزار Adobe Illustrator و Adobe Photoshop

بهترین نرم افزار برای طراحی آرم Adobe Illustrator و Adobe Photoshop می باشد. شما می توانید با فتوشاپ و ایلوستریتور بطور حرفه ای هر شکل و هر طرحی را که می خواهید ایجاد کنید. یادگیری این نرم افزار ها کمی زمان میبرد و باید برای آن ها وقت بگذارید. در وب سایت یوکسیم به آدرس Learn.Uxeem.Com شما می توانید با مشاهده دوره های آموزش فتوشاپ و ایلوستریتور به راحتی طراحی گرافیک را یاد بگیرید و ایده های خود برای لوگو را در این نرم افزار ها اجرا کنید. پس از ساخت لوگو شخصی می توانید آن را با نرم افزار افتر افکت بصورت موشن به ویدیو تبدیل کنید و انیمیشن خاصی را به لوگو خود دهید. آموزش افتر افکت نیز به بهترین شکل ممکن در این وب سایت داده شده است.

 

2. نرم افزار طراحی آرم و لوگو Logo Maker 101

اگر بودجه کافی برای سفارش طراحی اختصاصی لوگو را ندارید می توانید از این نرم افزار برای ساخت لوگو شخصی خود استفاده کنید. کار با این نرم افزار آسان می باشد و امکان اضافه کردن طرح ها و شکل های مختلف یا اضافه کردن متن در رنگ ها و حالت های مختلف را به شما می دهد. شما می توانید اندازه شکل و متن خود و موقعیت هر یک را تنظیم کنید و در نهایت با فرمت های تصویری مختلف برای خود ذخیره کنید.

 

3. نرم افزار طراحی لوگو Logomaker

در 4 مرحله به راحتی یک لوگو ساده برای خود بسازید. این نرم افزار آنلاین دارای بیش از 10.000 آیکون و تصویر است که می توانید در لوگو خود استفاده کنید. امکان انتخاب متن دلخواه و رنگ نیز وجود دارد. شما می توانید لوگو نهایی خود را در فرمت های تصویری ذخیره کنید.

 

4. نرم افزار طراحی لوگو Laughingbird

نرم افزاری شامل بیش از 170 قالب آماده لوگو و 200 تصویر که می توانید در قالب لوگو خود استفاده کنید. این نرم افزار دارای تمپلیت هایی می باشد که شما می توانید آن ها را تغییر دهید. با همان استایل امکان تغییر متن یا آیکون وجود دارد. خیلی راحت می توانید طرح نهایی را مشاهده کنید و در نهایت آن را برای خود تغییر دهید.

 

5. نرم افزار طراحی آرم Logo Design Studio Pro

نرم افزاری کامل برای طراحی آسان لوگو. این نرم افزار دارای بیش از 2000 قالب آماده لوگو برای تغییر و بیش از 6000 شکل، فونت و گرافیک می باشد که می توانید در لوگو خود استفاده کنید. متن خود را بنویسید، شکل دلخواه خود را به آن اضافه کنید و با فرمت های وکتور برای خود ذخیره کنید.

 

6. نرم افزار طراحی آرم و لوگو LogoYes

لوگو یس در 3 مرحله امکان ساخت یک لوگو ساده را به شما می دهد. آیکون خود را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید و لوگو خود را با هر فرمتی که می خواهید ذخیره کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. فقط کافیست شکل مورد نظر خود را از بین اشکال نرم افزار بکشید و در وسط صفحه نرم افزار قرار دهید، یک فونت انتخاب کنید، متنی بنویسید و رنگ هر دو را انتخاب کنید.

 

7. نرم افزار ساخت لوگو Sothink

دارای بیش از 300 قالب رایگان برای طراحی لوگو. این نرم افزار نیز مانند سایر نرم افزار ها بسیار آسان است و شما می توانید با شکل ها و فونت های مختلف در هر رنگی لوگوی خود را بسازید. نرم افزار دارای رنگ بندی های حرفه ای آماده برای استفاده است. ابزار های بسیار زیادی نیز برای تغییر در شکل ها و متن ها وجود دارد.

 

8. نرم افزار Canva

از بین 100 ها تمپلیت جستجو کنید و لوگو مورد علاقه خود را پیدا کنید. متن آن را تغییر دهید و با هر رنگی که می خواهید ذخیره کنید. در این نرم افزار شما با کشیدن اشکال و تمپلیت ها می توانید لوگو خود را به راحتی بسازید. قالب های آماده این نرم افزار دارای کیفیت بالایی می باشند.

 

9. نرم افزار طراحی آرم Logaster

نرم افزاری ساده و آسان برای ساخت لوگو. شما در این نرم افزار شکل و متن لوگو را انتخاب می کنید و خود نرم افزار رنگ بندی های مختلف و حالات جدیدی را به شما پیشنهاد می دهد. می توانید از بین طرح ها، طرح مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنید.

 

10. نرم افزار طراحی لوگو آنلاین Online Logo Maker

وب سایت onlinelogomaker نرم افزاری آنلاین را به شما ارائه می دهد که می توانید با ترکیب شکل ها و متن ها در آن به راحتی لوگو شخصی خود را بسازید. این نرم افزار دارای مراحل آسان تغییر و ویرایش طرح می باشد تا شما را تا لوگو نهایی راهنمای کند.

 

چرا داشتن یک لوگو مهم است؟

لوگو می تواند معرف کسب و کار شما باشد. از آن می توانید در طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید. اگر وب سایت دارید، آن را برای مشتریان خود در وب سایت به نمایش بگذارید. اگر به فکر تبلیغات هستند، در طراحی بنر های خود از آن استفاده کنید. کاربرد و استفاده از لوگو محدودیتی ندارد و در بسیاری از مواقع بدرد شما می خورد و می توانید در جهت برندسازی در هر جایی آن را به نمایش بگذارید.

 

منبع: https://appreview.ir/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D9%85-10-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی